måndag 13 april 2009

tjennnnnniiiiiiis

Tjabatjena hallå dagboken!

Idag kom jag hem från Hemavan/tärna...
har jibbat Tärna och Hemavan med the newest member of the P.S Media Cr3w...
OSCAR FRANSSON AK.A LiLL STOMPARNN!!! Han går i 6.an och bor i Umeå!!
Vi drog till tärna på lördag där det gick riktigt bra för både mig och Oscar.
Oscar satt 900 dub mute och 1080 mute för första gången!!!! :D
Jag satt satt sw cork 720 reverse tail, sw cork 1080 mute och rodeo 900 för första gången!
Mycket lyckad dag!!

Sen idag (måndag)  åkte vi till tärna igen.
Sjukt kul åkning!
Vi jibbade tärna med Nillen, Simon, Mickis och Ingemar.

Det gick bra för alla idag tror jag, iallafall så länge som jag åkte!
Alla köttade på bra, Lika lyckad dag idag hoppas jag alla hade!!

Aja, snart blir det storklinten supersession med Magnus, Kevin, Jacob och Emil!!
Sen skifix också sjukt taggad!!!

//Tobias

Inga kommentarer: